Вчитель-логопед

15.Лип.2020

Використання розвиваючих книжок-саморобок в корекційно-розвитковій роботі з дітьми-логопатами та особливими освітніми потребами дошкільного віку. Підготувала: логопед ЖЦРД № 5 Сокольнікова Ірина Петрівна   Життєве кредо: ’’Учитись важко,а учить ще важче. Але не мусиш зупинитись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти’’. М.Сингаївський. Короткий зміст досвіду: Сприяти узгодженню ігрової та навчальної … Продовжити читання “Використання розвиваючих книжок-саморобок в корекційно-розвитковій роботі з дітьми-логопатами та особливими освітніми потребами дошкільного віку’.”

Детальніше
10.Чер.2020

«Слухняний язичок» Артикуляційна гімнастика в домашніх умовах шляхом використання ейдетичних завдань. Підготувала: вчитель-логопед ЖЦРД № 5 Грибан Л. М. Серед дітей дошкільного віку найпоширенішою вадою мовленнєвого розвитку є дислалія. Дислалією називають порушення звуковимови, не пов’язаної з вадами слуху, порушеннями іннервації мовленнєвого апарату чи недоліками розумового розвитку дитини. Основними причинами виникнення дислалії є : ♦порушення у … Продовжити читання “Слухняний язичок. Консультація логопеда для батьків.”

Детальніше
15.Чер.2018

Підготувала учитель-методист,  логопед Грибан Л.М Чем больше уверенности в движении детской  руки, тем ярче речь ребёнка,  чем больше мастерства в детской руке, тем ребёнок умнее. В.А. Сухомлинский. У корекційній роботі особливу роль відіграє формування у дітей кінестетичних відчуттів органів артикуляції, що дозволяють відчути контрастність положення язика, щелеп, губ, спрямованість видиху. Їх чіткість обумовлена дотиковими відчуттями, що … Продовжити читання “Інноваційні методи та прийоми в корекційно-відновлювальній роботі з розвитку мовної моторики у дітей-логопатів.”

Детальніше
15.Чер.2018

Дитина росте та розвивається. Відповідно відбувається розвиток її мовлення. Основними структурними компонентами мовлення є: звуковий склад, словник та граматична будова. Пам’ятайте, що кожна дитина – індивідуальна, особлива і, відповідно, загальний та мовленнєвий розвиток у різних дітей може мати деякі відмінності. Одні діти у віці 4-5 років вже чітко вимовляюфть усі звуки нашої мови, а в … Продовжити читання “Таблиця засвоєння дітьми звуків мови”

Детальніше
15.Чер.2018

Перший рік життя. 1-2 міс. Дитина починає спілкування з дорослим. Малюк намагається спілкуватися за допомогою міміки та активних рухів. Посміхається при спілкуванні з дорослим. Виникає “комплекс пожвавлення”. З 3-4 міс. повертається на голос дорослого. З 3-6 міс. з’являється гуління, яке відрізняється від початкового різноманітністю звуків. Подовжуються ланцюжки звуків та з’являються сполучення губних звуків з голосними … Продовжити читання “Вікові характеристики мовленнєвого розвитку дитини”

Детальніше